Po potvrzení objednávky emailem je objednávka platná a námi zaevidovaná. Většina běžného zboží je skladem, tudíž jej expedujeme průběžně. Pokud nejsme schopni objednávku zajistit v přiměřeném termínu, budeme Vás kontaktovat. Do jednoho až dvou dnů od expedice Vám dorazí zásilka na Vámi zvolenou adresu.
Pro platbu můžete zvolit 2 způsoby. 1) platbou předem na účet a 2) platba při převzetí na dobírku.
Pro dopravu využíváme přepravní společnost PPL, Nově DPD, General Parcel a Českou poštu. Zboží je zasíláno na dobírku. Při objednání nad 1200Kč je poštovné ZDARMA. Jinak je zpoplatněno dobírkovným u České pošty 119Kč, General Pacel a DPD 99Kč, u PPL 99Kč.
Nově dopravujeme i společností DPD.
DPD – komfortní doručení po ČR
Doručení na Vámi vybranou adresu následující pracovní den od podání zboží a to mezi 8:00 a 17:00 hodinou.
Přepravované zboží je automaticky pojištěno do 50 000 Kč.
Online možnost sledování aktuálního stavu procesu přepravy vaší zásilky.
V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, provede další pokus o doručení na stejné adrese následující pracovní den. Celkem budou uskutečněny 3 pokusy o doručení.
Doručení především na soukromou adresu následující pracovní den od podání zboží a to mezi 8:00 a 17:00 hodinou.
Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS nebo email s informací o termínu doručení, číslem zásilky a výší doběrečného (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).
Na www.dpd.cz zjistíte přepokládaný čas doručení – stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu. V den doručení vás kurýr bude informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky.
V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato informace vám také bude zaslána emailem. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese. Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a PSČ místa doručení. V případě, že neznáte číslo Oznámení, kontaktujte náš Zákaznický servis na 841 700 700.
Vítejte, Přihlásit