dogdog.cz - Doprava a platba

Eshop www.dogdog.cz nabízí kvalitní krmivo pro psy, granule vybraná TOP DRY FOOD, veterinárně kontrolovaná krmiva!
Ultraprémiové granule Firstmate Holistické granule Fromm Family Superprémiové granule Regal Superprémiové krmivo Arden Grange Superprémiové krmivo Belcando Holistické granule Canidae Holistické krmivo Dog Lovers Farm Fresh Vysoce chutné prémiové granule Nuova Fattoria Cenově dostupné prémiové krmivo Bewi dog všichni výrobci

Kdy a jak dostanu zboží?

Po potvrzení objednávky emailem je objednávka platná a námi zaevidovaná. Většina běžného zboží je skladem, tudíž jej expedujeme průběžně. Pokud nejsme schopni objednávku zajistit v přiměřeném termínu, budeme Vás kontaktovat. Do jednoho až dvou dnů od expedice Vám dorazí zásilka na Vámi zvolenou adresu.

Platba

Pro platbu můžete zvolit 2 způsoby. 1) platbou předem na účet a 2) platba při převzetí na dobírku.

Doprava

Pro dopravu využíváme přepravní společnost PPL, Nově DPD, General Parcel a Českou poštu. Zboží je zasíláno na dobírku. Při objednání nad 1200Kč je poštovné ZDARMA. Jinak je zpoplatněno dobírkovným u České pošty 119Kč,  General Pacel a DPD 99Kč, u PPL 99Kč.

 

Nově dopravujeme i společností DPD.

DPD – komfortní doručení po ČR

Doručení na Vámi vybranou adresu následující pracovní den od podání zboží a to mezi 8:00 a 17:00 hodinou.

Přepravované zboží je automaticky pojištěno do 50 000 Kč.

Online možnost sledování aktuálního stavu procesu přepravy vaší zásilky.

V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, provede další pokus o doručení na stejné adrese následující pracovní den. Celkem budou uskutečněny 3 pokusy o doručení.

Doručení především na soukromou adresu následující pracovní den od podání zboží a to mezi 8:00 a 17:00 hodinou.

Jeden pracovní den před samotným doručením vašeho zboží obdržíte SMS nebo email s informací o termínu doručení, číslem zásilky a výší doběrečného (pokud se jedná o dobírkovou zásilku).

Na www.dpd.cz zjistíte přepokládaný čas doručení – stačí pouze znát číslo zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu. V den doručení vás kurýr bude informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky.

V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato informace vám také bude zaslána emailem. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese. Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a PSČ místa doručení. V případě, že neznáte číslo Oznámení, kontaktujte náš Zákaznický servis na 841 700 700.


DomůDomů

Psycholog psu

NOVINKY EMAILEM